1/12/2013

Kuracie stehno na jablkách



Niečo pre maminy s menšími deťmi. Rýchla príprava, robí sa samo. A chuťovo veľmi  príjemný výsledok.

Potrebujem:

* kuracie stehná
* na 1 stehno aspoň dve urastené jablká

* rascu
* soľ
* trochu vody na podliatie

+ misu z jenského skla s vrchnákom na pečenie v rúre

Stehná umyjem, osuším, osolím, posypem rascou.
Jablká umyjem, pokrájam na štvrťky, odstránim jaderník, poukladám na dno jenskej misy. Na jablká uložím stehná a podlejem vodou. V rúre pečiem prikryté  na teplote 180°C po dobu  90 až  120 minút.

Koža by mala byť krehká, chrumkavá - tú zjete vy. Mäsko zostane  šťavnaté a v kombinácii s pyré jablkami lahodné a jemné, deťom táto kombinácia zaručene chutí.



Dobrú chuť!


9 komentárov:

  1. pečené kuřátko mám ráda, ale na jablkách mi nechutnalo - neznámo proč :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    2. dakujem za rychly komentarik :) vidis, si ma prekvapila, nemusia kazdemu chutit ;) povodnu odpoved som odstranila, mala som tam preklep,prajem pekny vecer!

      Odstrániť
  2. vyskusam, oblubujem veci "robia sa samo" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. .. pomaly som na tento recept zabudla... áno.. už viem čo budem variť v nedeľu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hoci ja stehna nemusim...))), u teba Adka vzdy vyzera lakovo, v tejto kombinacii naozaj vyzera mnamkovo, a asi by ani deti neprotestovali, takze si slubujem, ze toto vyskusam :* vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marus vdaka, napis mi potom,ci ste si to zamilovali ako my (s Matejkom). Milan moc kuracie stehna nemusi,lebo sa ich kedysi davno objedol :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vložte svoj komentár: