5/01/2018

Vyhodnotenie aprílovej darovačky



♥️

Ďakujem vám za vaše komentáre k článku Všetko, čo viem o Hummus di tahina, kde sme sa bavili o našich vzťahoch k jedlu.


Dva balíčky sady ovocno - kvetových čajov v avizovanom zložení  posielam Katke  a Lenke.


Na moju veľkú radosť popradské čaje poputujú tiež Maruške do Bratislavy, a to priamo z eshopu POPRADSKÉ, mám z toho veľkú radosť!

Výhercom blahoželám a ešte raz ďakujem za vašu zdieľnosť a priazeň, spolu tvoríme blog Na háji.



Čajovú jazdu uzatváram epickou snímkou môjho kamaráta Stanka Fehéra, ktorého poznám z Instagramu. Mnohí máme bohatú predstavivosť, nie každý ju však dokáže myšlienky cielene pretaviť práve do fotografie. Ja určite nie, fotím iba to, čo vidím, neplánujem scénu, nanajvýš rozosmievam. Fotky dodatočne upravujem minimálne, pomáha mi v tom môj telefón a  v ňom Snapseed, či Lightroom. Sú to len také doladenia.  Naproti tomu Stanko inscenuje, plánuje scénu, vyberá si modelky, pridáva vždy niečo svoje, niečo navyše a ponecháva na tých, čo jeho dielka pozorujú, aký príbeh v nich nájdu. Je dvojnásobným finalistom, tuším rovno víťazom, krajských kôl AMFO (slovenská súťaž amatérskej fotografie).


Jeho úžasné fotografie  s umeleckým nábojom nájdete na Instagrame tu:


 a na Facebooku tu:

Prajem vám, aby ste prežili krásny  mesiac Máj, veľa lásky na všetkých úrovniach.
A.

Čajová




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vložte svoj komentár: