4/21/2013

Šťavnaté pečené rebierka


Porcia pre 2 osoby:

Potrebujete približne 700 g porciovaných umytých  rebierok, ktoré na niekoľko hodín ponoríte do marinády, kde ich sem-tam prekladáte a polievate.
Potom ich pečiete v mise z jenského skla, prikryté, aspoň 2 hodiny na teplote 170 °C.
Podávate  s uhorkovým  šalátom a grilovaným pečivom.

Marináda:

1 dcl oleja
1 väčšia červená cibuľa zmixovaná najemno
1,5 dcl čierneho piva
0,5 dcl brusnicového sirupu
3 PL chilli omáčky sladkej
1 PL sójovej omáčky
soľ podľa chuti, stačí málo

Šalát:

1 šalátová uhorka strúhaná na tenké plátky
250 ml bifidový cmar
šalátové korenie
sušený alebo čerstvý cesnak, podľa chuti
kvapka olivového oleja

Dobrú chuť!

10 komentárov:

  1. ty tvé dobroty!:) nádhera!
    příteli se v minulé soutěži nejvíc líbil právě tvůj příspěvek, tak co kdybyses účastnila i nynější?:) http://zrzunka.blogspot.cz/2013/04/dinnervecere.html budu moc ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kamca zdravim :) to bol asi najrychlejsi komentar v historii mojho blogu, dakujem sutaz kuknem, tu bananovu som nakoniec nevidela, pridas mi prosim link :) este peknu nedelu!

      Odstrániť
  2. zbožnuji žebírka, vypadá to tak lahodně, mňaaaaam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mňám! presne jedlo pre mňa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu...rebierka na všetke spôsoby sveta, tie nam vždy chutia. A Tvoje sú tak krásne naservírované a nafotené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ej veru,uz su zjedene a slinky sa mi na ne znovu zbiehaju. dakujem Majka a pozdravujem :)

      Odstrániť
  5. jeeeej, rebierka mám v mrazničke a zrovna som myslela, že by som ich urobila, takže sa asi inšpirujem, akurát mi chýbajú niektoré ingrediencie, tak trošku zaimprovizujem. ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Helen, vdaka. u mna to tiez bola improvizacia :) dolezite je napacovat s laskou, nepresolit a nevysusit pri peceni :)

      Odstrániť

Vložte svoj komentár: