3/02/2014

Moravské podľa Mery


Prajem krásnu nedeľnú pohodu a skúsim k nej prispieť svojou troškou. Dnes som vypekala podľa Majky z blogu Mery13. Veľmi rada ho nevštevujem. Majka ma zlaté ruky: háčkuje, šije, vyšíva, štrikuje, vypeká, vyvára, zavára, zahradníči, starý nábytok renovuje, aranžuje, fotí...a do všetkého vnáša svoj láskavý nadhľad a dobré srdiečko. Nazrite k nej, veď uvidíte..

Tento recept je vynikajúci. Koláčiky sú mäkkučké, nadýchané. Pridala som soli do cesta, keďže moja skúsenosť hovorí aspoň polievkovú lyžicu na kilo kysnutého cesta. Kedysi som robila podľa Dity P. Koblihy- niečo ako šišky, a v recepte je uvedené malé množstvo soli, boli bez chuti. Nemala som toľko tvarohu, ako uvádza Majka, len dve vaničky krémového, takže plnka mi trochu vytekala a potrápila som sa s balením koláčikov, ale koniec dobrý, všetko dobré. 

Je to výborné kysnuté cesto, doporučujem! A to patrím medzi tých, čo  roky robia len to svoje, odskúšané. Majka ďakujem a teším sa na ďalšie inšpirácie od Teba ♥.


Zopár fotiek z vychádzok:




Pridať popis

 Marečka s vlčicou Asirou ☺:





Tuná vám predstavujem Anjelky z rúk mojej maminky. Vyrába ich ako na páse, väčšinou bielych..rôznych. Mne uháčkovala takýchto. Nádherní,  M A M I, Ď A K U J E M  ♥



Západ slnka Na háji:


Lúčim sa s vami s peknou myšlienkou z Pinterestu, majte sa fajn a žiarte! Žiarte ☺.


13 komentárov:

  1. Let it glow! Stale nosim to tvoje tricko :) cmuky cmuk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Helen, dakujem :) Link na kolaciky nakliknes priamo v poste,skus klik na Mery13, tam je pripojeny odkaz na povodny recept.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...nádherné fotky plné inspirace...krásný blog...Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Andrejka nádherne fotky a ta rieka s oranžovou oblohou priam od profesionála :-) Háčkovane anjeliky nemajú chybu, mam rada tie krásky. A dík že si ma tak vychválila až do neba :-) normalne sa obávam že mi dvihne noštek :-)) no čo už sa na to da ine povedať...si milá, ďakujem. Krásne dni prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majka nemas zaco dakovat,u nas sa vravi - čo je pravda, neni hriech :)

      Odstrániť
  5. ajka, kolaciky vyzeraju uzasnicky, urcite aj vyborne chutia (ako vsetko od teba:-*), fotky nadherne, anjelicky su krasne, vdaka tebe mam aj ja jednu a vytesujem sa z nej kazdy den :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. neda mi aby som aj zareagocala, recept mam vytlaceny, urcite vyskusam, mam plan v piatok, snad sa zadari :) moravske kolace a vobec kysnute cesto a kolace milujem, u mna zakusky nemaju sancu :) dokonca ani nejdem riesit muku, kupim si aku treba :DDD, anjelikov maminkinych asi mame vselikde a robia radost a strazia aj mne vela srdcu blizkych domacnosti, ved tie baby jej to museli po niekom zdedit :* a Adkine fotky su uchatvetne, svet cez jej hladacik je nadherny :) v nedelu som si na teba spomenula, ked som zavcas rana bola na prechadzke s dcerkou a psikom, ze som zabudla zobrat fotak, tak som aspon na mobil odfotila tu nadheru prebudzajuceho sa, skoro jarneho, slnecneho rana :) Adka ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maruska dakujem. rada citam tvoje riadky, vzdy ma pohladia na dusi. maj krasnu jar a vela ♥

      Odstrániť
  7. Foto s vodou nemá chybu a myšlienka na záver tiež !!! ........ a koláčiky vyskúšame. dva víkendy dozadu som robila na oslavu tvoje uhrabkové posúchy a kardinálov koláč ..... samozrejme, všetkým chutilo !!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem Matka, tesim sa, ze si najdes cas a nazries :) tieto moravske ti velmi doporucujem. pozdravujem Ta :)

      Odstrániť

Vložte svoj komentár: