4/05/2014

Domovina

Chcel to byť ranný fototrip za volavkami, ktoré sa uhniezdili dolu pri Váhu. Volavky som nenašla, iba slimáky, holuby, obligatórne divé kačice...volavky možno nabudúce.  Alebo odleteli inam? Sú nádherné, mystické. Občas ich zahliadnem z auta.












  


 







Keď fotím tu na okolí,
 častokrát myslím na kamarátov,
 ktorí sú rozlezení kade-tade po svete.

Viem od nich, 
že im takéto fotky spravia radosť, 
zohrejú na duši. 

Tak pre vás...♥ aby ste vždy našli cestu domov.

12 komentárov:

  1. Woooou Andrejko nádherne si to nafotila, super zaber psa. Mate to tam veľmi krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna domovina Adrejka, cista, jarna, plna zivota :-) krasne fotografie

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ajuška krásne obrázky a to som doma no napriek tomu zahrejú na duši .-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dakujem vam vsetkym *Majka, Miška, Tatiana, Ajka* za krasne komentare a velmi sa tesim, ak som vas fotkami co len trochu potesila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. su krasne, lebo su take ake to tu naozaj mame, ci sme doma tu, tam, alebo kusok vedla, a aj ked to vyzera tak praobycajne a jednoducho, je to nasa draha domovina, krasne vsetky rad radom..., objednaj u vas kulturak a sprav vystavu moje ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. z toho slimaka nemozem, musim sa usmievat, ked tu foto vidim....krasna..... vsetky su pekucke, lebo su fotene s laskou a dobrym okom a pohladom.... ale ten slimak - top :-***

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adi, krásne všetky... najviac sa mi páčia dva stromy a pri nich tá zvláštne hnedá hlina ..... a holuby a káčer sú tiež super !!!

    OdpovedaťOdstrániť

Vložte svoj komentár: